Monday, September 6, 2010

Gmail က priority inbox ဆိုတာ ဘာေလးလဲ..??

က်ေနာ္ ဒီေန႔ mail ေတြကို ဝင္စစ္ရင္းနဲ႔ အေကာင့္နားေလးမွာ new priority inbox ဆိုတာေလးကို

အနီေလးနဲ႔ျပထားတာဘာမ်ားလဲဆိုျပီး ေသခ်ာ ဖတ္ၾကည့္ေတာ့

သူ႕သေဘာက က်ေနာ္တို႕ဆီ ေန႔စဥ္ ဆယ္ဂဏန္း ရာ ဂဏန္းနဲ႔ ဝင္လာတဲ့ mail ေတြကို ေသခ်ာ စီစစ္ျပီး

ေရြးခ်ယ္ေပးတာကိုသူေျပာထားတာပါ..က်ေနာ္ဆီ ဝင္လာမယ့္ ဖိုရမ္ေတြက mail ေတြ ေနာက္ထပ္ ကိုအေရး

ၾကီးတဲ့ လူေတြ ဆီက ဝင္လာမယ့္ mail ေတြကို သီးသန္႕ေလး ဖယ္ထုတ္ ေပးတာကို သူက လုပ္ေပးတာပါ..

လုပ္ရတာေလး ကိုေတာ့က်ေနာ္ အေသးစိတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ ျပထားပါတယ္..နားလည္က်မွာပါ..

အဆင့္ (၂)

အဆင့္(၃)

အဆင့္ (၄)

အဆင့္ (၅)

အဆင့္ (၆)

အရင္ Inbox ထဲ က ကိုယ္ေရြးခ်ယ္ခ်င္တဲ့ ဟာေတြကို ဒီလို ေရြးနိုင္ပါေသးတယ္..

ကဲ..ဒီေလာက္ဆို ပံုေလးေတြကိုၾကည့္ျပီး နားလည္ေလာက္ပါျပီ.. သံုးခ်င္တဲ့သူမ်ား အဆင္ေျပက်မွာပါ..

မူရင္ gmail လင့္ေလးမွာ ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဒီမွာ ဝင္ေရာက္ၾကည့္နိင္ပါတယ္

Source:- ေကာင္ေလးငယ္

1 comment:

ကၽြန္ေတာ့္ဆိုဒ္သို႔အလည္လာၾကသူမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါဗ်ာ....